Kvällen

Åh, har haft en riktigt mysig kväll i all min ensamhet. Efter att typ ha hållt på att svettas ihjäl på jobbet drog jag efter stängning till Ica och laddade upp med jordgubbar. Hem, på med kaffebryggaren, bre några mackor för att därefter parkera mig i soffan framför Morden i Midsumer. Sommar på hög nivå. Pjuu, jag hann precis..

Tycker den serien är på helt lagom nivå, så att man inte är mörkrädd efteråt.
Lite läskigt är det förstås när man ser den nere i Beddinge för att därefter ta kvällsrundan med vovvarna i kolsvart, prasslande mörker. Men här i stan funkar det prima. I kvällens avsnitts slogs folk ihjäl med golfklubbor. Synd att Jacob missade det;) Han är på fotboll, förhoppningsvis påväg hem nu. Sverige vann!! Hurray! 3-1 tror jag det blev. Kul att få hem en glad kille:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0