Känsligt...och turkost

Jag undrar vad det är med mig just nu... I förrgår när jag och Jacob satt och tittade på Lost, började jag gråta. Hemskt sorglig scen förvisso, men ändå. Att bara börja gråta sådär. Och idag, nu precis när jag kollade på Sex and the City...avsnittet där Miranda gifter sig och Samantha berättar att hon har cancer. Ja, då var det dags igen. Inte så farligt idag dock, tur med tanke på att Jacob inte är hemma och kan trösta mig...

Kan vara att jag är så trött. Tar alltid typ en vecka att komma in jobbrutinen, så snart så:) Dagen idag har varit galen, var så sjukt trött när jag äntligen fick gå hem klockan tre. Shoppade lite från rean, men det blir bara en sak som får stanna. Det andra kändes inte hundra. Köpte den här fina ringen som jag gluttat på ett bra tag. Fick ta en stor storlek då mina fingrar tydligen hade fettat till sig. Nu när jag testade den hemma var den nästan för stor. Men vad fan, fungerar en lite bit upp på långfingret. Nu kan jag räcka finger med stil;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0