Grillkväll

Nu har jag varit duktig och skickat in den ändrade versionen av min uppsats! Hurray!! Hade en vecka på mig, vilket gjort att jag oroat mig för att gå och dra på det. Men nu är det gjort, och det var ganska lätt och snabbt fixat:) Skönt, ett dygns totalt sommarlov har jag nu framför.

Har verkligen haft en superhelg...fantastiskt kul i fredags och igår följdes det upp med mysig grillkväll.
Hade tur med vädret så kunde sitta ute på gården och käka. Mycket mat och dricka, och trevliga samtal:) När det började närma sig matchstart drog vi oss upp till lägenheten. Hängde i soffan, snackade, drack kaffe och vin och tittade på fotboll. Vilket ju inte var så kul...sjukt lam och håglös insats:( Menmen, totalt sett en fantastisk trevlig kväll!


Total skörden av bilder från kvällen...det är skumt att man aldrig kommer igång med kameran förrän på slutet. Menmen. Jacob tog ett foto på mig, jag ser ut att vara dum i huvudet. Men, jag bjuder på det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0