Goodmorning sunshine!

Uppe med tuppen, känner mig ganska trött. Men tänkte samtidigt på hur det hade varit om jag skulle upp den här tiden i vintras...tusen resor värre. Solen och ljuset gör verkligen skillnad:) Nu har jag stått i säkert en kvart och pillat med mitt hår, det är glidigt, jävligt och vill inte alls. Känns ändå som jag trots allt fått styr på det. Tillfälligt i alla fall, måste verkligen boka en klipptid snart!! Menmen, nu är det jobb! Jacob ligger fortfarande och sover, han är så nöjd för att jag för en endaste gång var tvungen att gå upp tidigare än honom. Haha, gullungen min<3
Trööött!
T-shirt: H&M Trend
Chinos: H&M Divided
Smycken: Ajdå, såg nu att jag missat örhängen...det ska fixas! Annars är det klocka från Casio, och ett svart armband med hjärtan från H&M(tror jag, det är gammalt som gatan)
Frisyr: Till slut, efter mycket möda och stort besvär blev det luggfläta på ena sidan, och låg tofs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0