Fredag...

Usch, idag är so far ingen bra dag. Vaknade med ont i magen och fetvadd i skallen:( In i duschen... Nu känns det en smula bättre, har frullat och sitter vid datorn och dricker kaffe. Ute står regnet som spön i backen. Spelar egentligen inte så stor roll för mig som ska vara inne hela dagen, men jag ska ju faktiskt ta mig dit också. Suck, det får bli regnställ idag igen. Sexigt värre;) Heltäckande i alla fall.

Ska börja tidigare idag också, klockan 12.
Jaja, lika bra. Har denna vecka skrapat ihop sju extratimmar. Inte fy skam. Eftersom det är fredag ska jag även unna mig lyxen att luncha på Kniv och Gaffel inne på Mobilia. Deras lasagne är sagolik, chansen är grymt stor att det blir en sådan idag. Med salladsbuffé och kaffe på maten. Mums! Sedan rullar man tillbaka in i butiken:) Det är det värt!

Igår var sista volleybollträningen för denna säsong...
Lite trist, men samtidigt kan det nog behövas ett uppehåll. Har i alla fall fått ut träningsprogram, hoppas vädret blir bättre, för jag tänker inte sätta min fot på ett gym under hela sommaren. Dels för att jag inte har råd, och dels för att jag helt enkelt inte vill. Hatar gym!! Tänkte köra utomhus med fria vikter istället. Under en klarblå himmel med strålande sol. Hm, vi får väl se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Millan

Fetvadd? Vad är det? Nåt skånskt symptom?

2009-06-14 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0