Beach!

Blev ingen tur till Mobilia idag, ska dit imorgon istället. Biffen hörde av sig och ville spela beach, var ju tvungen att ställa upp då jag svek igår:p Stack ut till västra hamnen, och spelade där i typ tre timmar. Jag är röd nu.. Har fått bort den mesta sanden, men jeez alltså! Sand överallt. Cyklade genom Stadsparken på vägen hem, där är sjukt fint.. Får hänga där lite mer i sommar. I västra hamnen lär jag i alla fall garanterat hänga, det var riktigt kul idag. Spelade med Elin och Biffen, fick först sällskap av några killar och därefter kom syrran ner och joinade. En trevlig dag. När jag kom hem blev jag serverad en underbart god middag som min babe gjort. Till efterrätt blev det årets första jordgubbar! Svenska! Underbart!

Jag har det bra:) Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0