090625

Hurray, löningsdag!! Eller, nja.. Denna månad kommer det ju inget studiebidrag, så får leva på det jag jobbade i maj. Menmen, det blev så jag överlever i alla fall:)

Är hemkommen från Beddinge sedan lite mer än en timme.
Har lunchat och bytt om, ska alldeles strax cykla iväg till jobb. Tänk vad mycket man kan hinna med när man börjar sent. Igår var en lugn, varm och sanslöst skön dag. Mamma och jag låg och solade och läste på tomten. Gick först ner till stranden, men där blåste det sandstorm så det blev till att gå upp igen. Funkade lika bra det, och så kunde ju vovvarna vara ute också. Mysigt. Jag somnade i solen en stund, sedan gick vi en runda med hundarna innan det var dags för träning. Lugn joggingrunda med perfekt upplägg:) Kvällen avslutades med urgod pastasallad ute på verandan.. Lovely!
Blus:MQ, Jeans:H&M Trend, Skor:Röda tygskor från Skopunkten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0