090624

Hejhopp, idag är jag ledig! Nice! Ska alldeles strax parkera ändan på cykeln och köra iväg till något som inte är polisen, men ändå har dess logga på sin hemsida. Hm.. I alla fall, ska fixa ett nytt pass. Och Biffen, bli inte ledsen nu...vet att vi skulle göra det ihop. Men börjar bli lite stressad nu, och vi jobbar ju så olika tider. Hoppas det är okej! Puss;)

Efter detta ska jag cykla vidare till Centralen, köpa ett sommarkort och därefter hoppa på pågatåget till Skurup. Mamma är så snäll och hämtar mig där...skönt, så jag slipper åka äckelbuss i flera timmar. Eller lite mer än en i alla fall. Ska bli skönt med minisemester, vårt hem håller på att förfalla för tillfället. Men nästa onsdag, då jävlar!! Haha!
Alltid detta satans put! Går inte att komma från:(
Klänning: Fodral från H&M Divided
Jeansskjorta: Gina Tricot
Kör barbent idag, modigt värre:) Solen strålar ju från en klarblå himmel. Har packat ner bikinin också, mamma ville pressa idag;) På fötterna blir det vita converse förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0