090623

Två dagar kvar till lön minsann... Och här står jag i mina nya byxor. Vågade till och med berätta för Jacob att jag inhandlat dem...eftersom två par byxor nyligen gått sönder för mig. Kändes berättigat med ett par nya då. Har dock inte slängt något av ovanstående trasiga par ännu, de ligger till sig i garderoben för tillfället. Surt att det skulle vara två av de par jag gillar mest:( Menmen!

Linne: H&M Divided Black
Byxor: NYA! Haremsbyxor i linnetyg från H&M Divided Red. Elegantare än de i mjukistyg som säljs på bland annat Gina Tricot. Nu behöver jag inte ha handväska med mig ut på stan...inte sant Maria;)
Frisyr: Luggfläta på bägge sidor om benan, avslutas i hästsvans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0