090615

Nu har jag precis proppat i mig en stor portion rester från i fredags...Stinas kyckling med ris och hot bernaisesås som var över från grillen förra lördagen. Smakade prima, det stod på burken att såsen håller 14 dagar efter öppning. Sådant gillas. Vi får alltid köpa ny tacosås, då den endast håller två dagar efter öppning. Stor chans! Menmen, är mätt som en plätt i alla fall. Har annars varit ute och sprungit, kört lite fys, duschat och färgat ögonfransarna. Bra skit, nu slipper jag mascara. Gillas! Trots allt jag gjort är det två timmar kvar till jag börjar jobba! Känns skumt, men inte så mycket att göra. Kanske inte så konstigt att dagen blir lång om man går upp klockan åtta utan någon anledning alls. Men det gäller ju att ta tillvara på den lediga tiden:) Njuta av varje sommarsekund. Och nu är ju vädret bra också! Me like!
Jag ser riktigt kysk ut idag, haha!!
Klänning: NY! I ljus, mjuk denim från H&M Everyday. Som jag längtat och trängtat efter en jeansklänning! Vet inte varför, men det har alltid funnits i bakhuvudet. När så denna vackra skapelse packades upp ute på lagret var det inget snack om saken. I love it!
Tights: Här blir det de eviga favoriterna från Vila. Jag kommer använda dem tills de faller i spillror. Underbara.
Skor: Låga, vita converse. Har redan tagit plats som en naturlig del i vardagsuniformen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0