090610

Unnade mig sovmorgon till klockan 9 idag, vilket var sjukt skönt och välbehövligt. Jacob sa att han skulle sova till klockan två nästa torsdag, för då har han semester. Jag svarade att det kan jag också, då jag börjar klockan tre den dan. Haha! Jaja, släpade mig upp och in i duschen. Kändes bäst att börja dagen så då heldag på jobbet står på schemat. Jag avskyr att duscha på morgonen, tycker att det är helt vidrigt i början. Men efter en stund blev det okej, fick rakat benen också. Välbehövligt, och alldeles underbart så här efter:) Har även äntligen kommit till skott och målat naglarna med mitt nya röda lack jag inhandlade när vi hade annons på jobbet för några veckor sedan. Tjusigt värre. Ska snart cykla iväg, sitter och avnjuter en kopp kaffe och laddar för dagen:)
Dagens outfit:
Linne: NYTT! Svart och vitrandigt från H&M Divided
Kofta: Gamla trotjänaren från H&M. 100% merinoull, I love it!
Jeans: Mina finingar från Lee. Var ett tag sedan jag använde dem nu.
Klocka: Casio, alltid casio.
Nagellack: Isa Dora, Summer Red. Underbar röd färg, och faktiskt grymt lätt att måla på. Räckte med ett lager, sådant gillas:)
Frisyr: Inbakade flätor på bägge sidor om benan, avslutas med en knut i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0