Vaarmt!

Det är så otroligt varmt i vår stad. Höll på att flyta bort när jag promenerade Nobelvägen fram, hem från jobbet. Var nere i Beddinge igår och åkte direkt till jobb därifrån med en runda via Svedala. Nere vid havet är det betydligt behagligare, men likväl varmt. Har blivit lite röd igen, blir så när man ligger ute och latar sig i solen tillsammans med mamma, en kopp kaffe och en god bok. Har börjat läsa Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson, den är verkligen lätt sommarläsning. Flyter på snabbt som attan, känns lagom. Blir helt slut i huvudet av värmen, har suttit ute på balkongen sedan jag kom hem, väntar just nu på Jacob. Vill ha hem honom, känns som vi inte setts på jättelänge ju! Tycker jag i alla fall, babe håller nog med sådär;)

Ikväll blir det riktigt sommarmat, sill och potatis:) Mums!

Jag har fått en ipod av min snälla pappa:) Liten, grå och söt...med skydd. Haha! Alla pappas teknikgrejer har skydd. Det gör dem typ dubbelt så stora... Fast detta är helt okej. Ska be Jacob hjälpa mig att fixa och trixa med den ikväll. Sedan ska det lyssnas på ljudbok och musik all day long! Hurray, jag som precis tänkt önska mig en ipod i födelsedagspresent...och så fick jag en bara sådär:)

Imorgon börjar jag jobba klockan 9, och har tackat ja till att stanna till klockan 18...
Lång dag, men sedan är det helg! Med fest hos Emma i laget och utflykt till Beddinge tillsammans med babe. Har mutat honom med att få spela golf, fungerar 9 fall av 10;) Hurray, ser framemot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0