Trött kväll och ledig morgondag...

Är trött som en tok.. Undrar varför, har ju bara varit hemma och softat sedan jag slutade jobba. Tog en kort tur ner på stan innan jag cyklade hem dock, har äntligen införskaffat de hett eftertraktade sandalerna. Blev svarta snyggingar med fransar från DinSko. Var tvungen att köpa dem nere i stan då min big foot-storlek var slut på Mobilia. Menmen, nu är de mina:) Invigde dem på min promenad till coop tidigare. Var tvungen att köpa svamp, det var nämligen jag som stod för matlagningen ikväll! Wohoo! Inte varje dag det händer.. Dey blev spaghetti och köttfärssås, mums! Jacob kryddade innan han smakat:( Inte okej!!! Jag tyckte i alla fall att det var supergott!

Imorgon är jag ledig från jobb!!
Ska iväg och klippa mig klockan 11, typ 30 meter från vår port. Kostar 200 spänn, kändes värt att chansa. Hoppas på allt utom katastrof;) Mitt hår är frasigt och lockar sig i de yttersta topparna så det är verkligen på tiden.. Ska bli skönt. Ska även åka till IcaMaxi och storhandla imorgon, ska bli gött att fylla upp med massa god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0