Söndag

Har haft en lugn och skön dag tillsammans med min älskling... Tog bussen ut till Entre och till en sportoutlet som ligger precis bredvid. Babe köpte snabba löparskor och jag suktade efter converse.  Men fattig som jag är så blev det inget denna dag... Får ta en tur dit igen efter löning:) Fikade på Entre och promenerade sedan hem igen. Var hemma och fixade med tvätt innan vi stack till O´Learys på Stadion för att käka middag och kolla på matchen mellan BP och Malmö FF...1-1 slutade det, ganska trist match. Men god mat och trevlig stämning. Kan nog tänka mig att gå dit igen.

Nu är vi bara hemma och tar det lugnt, har kollat på Pang i bygget och jag har läst lite bloggar.
Känner mig lite trött och seg, inte supersugen på att inleda en ny och lång arbetsvecka. Menmen, vad göra.. Vill ju ha pengarna. Jobbar 9-15 imorgon, känns helt okej:)

Nu är det shoppingstopp för mig fram till den 25! Har inte så stort val, pengarna är ju slut...men lika bra att bestämma sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0