Sommardag

Jag gillar sommaren! Allt känns så mycket enklare och trevligare när solen skiner:) Cyklade snabbt hem efter jobb idag för att hinna käka innan jag skulle möta upp Biffen för att cykla ner till västra hamnen. Spelade beach med Biff, Petra och Lovisa. Kul att träffa Lovisa igen, hon hänger ju mestadels i Sollentuna nu för tiden, grym som hon är! Sjukt trevlig också! Spelade typ en timme, sedan drog jag hem, tog en sjukt skön dusch och käkade middag bestående av rostbiff och potatissallad. Kollade när babes favvolag Mjällby besegrade Åtvidaberg med 6-1, hurray! Har även avnjutit en god kopp kaffe...livet är allt bra fint:)

Jobbar 9-15 imorgon, sedan får vi se vad som händer.
Är sugen på att göra något, inte bara sitta hemma. Får se vad jag ska kunna locka ut Jacob på för äventyr. En löprunda ska det i alla fall bli, ska visa babe den andra korta rundan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0