Jaha...

Jag satt ute på gården i två och en halv timme. Fick besök av en liten tjej som klättrade över planket. Pratade en stund med henne, men tröttnade sedan då hon mest snackade skit och ljög en massa. Läste en massa i min bok istället, den är lite obehaglig tycker jag... Att huvudpersonen heter Karin gör inte direkt saken bättre. Gick och köpte mjölk och glass och har sedan mest suttit i soffan. Tittat på ett avsnitt Morden i Midsomer och sedan tagit en dusch. Nu sitter jag här invirad i min handduk och hoppas att babe snart kommer hem. Idag börjar hans semester så han är nog glad nu. Jag är mest trött. Känner mig helt orkeslös:( Utan lust att göra något alls. Trist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0