Fredag

Eftermiddag har varit helt ledig och superskön. Älskar löning, särskilt när man inte jobbar kväll:) Åkte ut till Entre och shoppade loss. Kollade i typ alla affärer men den enda jag kom ut med saker från var Gina Tricot. Fyra grejer, två var på rea! Dock inte denna, men den var ju så fin! Hurray! Fikade på Wayne´s coffee innan vi åkte hem, stor latte och scones...mm!

Imorgon blir det heldag på jobb, känns som det kommer bli kaos så här dagen efter löning:p
Menmen, inget att göra åt saken, hoppas bara på att folk inte flippar ur helt. Kan förhoppningsvis göra att tiden går supersnabbt, det vill jag! För efter jobb ska jag snabba mig till centralen och ta tåget upp till Sölvesborg. Blir en snabbvisit upp till babes stuga, återvänder redan söndagkväll på grund av jobb på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0