Filmkväll och ny soffa!!

Sitter ensam hemma, läser bloggar och lyssnar på Johnny Cash. Jag och babe var på besök hos Biffen igår...vi drack kaffe, åt glass och tittade på Walk the Line. Så nu har jag blivit inspirerad:) Riktigt bra film, dock lite väl lång. Kul med en lugn och trevlig kväll efter en lång och seg jobbhelg.

Jobbade 9-15 idag...och nu är jag ledig till onsdag klockan 15. Wohoo! Imorgon ska jag och babe på utflykt, vi ska bland annat besöka en kaffetuga där man får äta hur mycket man vill! Mohaha!! Låter som ett ställe i min smak:)

Babe är för tillfället iväg och tittar på fotboll....det ösregnar och åskar ute.
Haha, jag sa ju att han skulle stanna hemma! Vi hade i alla fall tur innan när vi gick till Svenska Hem...inte en droppe då. Idag har vi beställt vår nya soffa! Hurray!!! Den är jättefin, liten och söt. I gråsvart tyg. Den heter Watson, passar ju en deckarfantast som jag:)

Ska strax hoppa in i duschen och göra mig fin.
Sedan funderar jag på att börja läsa Harry Potter och Dödsrelikerna. Den sista ju. Började lyssna på den för längelängesen...men hon som läste den gjorde det så uselt att jag inte stod ut. Uttalade namn fel och sånt. Så jag gav upp. Men den står ju här i hyllan. Hm, blir nog så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0