090710

Urgött med ledig dag, har varit hos frisören i två och en halv timme. Blev klippt och fick gjort nya, fina ljusa slingor. Känner mig som en ny människa, med lättare och ljusare huvud.. Haha!! Efter det tog jag en tur till IcaMaxi och storhandlade. Pust! Ganska segt att göra det ensam, menmen. Nu känns det i alla fall super....fick perfekt mjuk brie till lunchen som belöning:) Nu vill jag att min man ska komma hem, ska gå och möta honom vid bussen alldeles strax. Snäll jag är! Planen är att dra med honom till second handaffären Öppna hjärtat. Ligger precis vid busshållplatsen, men har aldrig blivit av att jag gått dit. Men idag hoppas jag på en liten titt.. Ikväll blir det middag hos Biffen, hon ville bjuda igen. Inte mig emot;)
 This is me today!!
Klänning:
H&M Divided, Tights: NYA! Korta från H&M Everyday
Ute blir det grå kofta från Pour och  vita skor från Converse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0