Questions...


Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommar
Brukar du sjunga i duschen? Ja, högt och vackert. Har dock dragit ner på det lite sedan jag blev sambo. Vill ju inte skrämma iväg honom..
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Volleyboll såklart! Alltid roligast. Annars tycker jag att handboll är kul också..och fotboll funkar väl;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Svimma...
Vad är det bästa med julafton? Julefriden, julematen, juleljusen och julklapparna.
Vad får dig att slappna av? En eftermiddagslur på älsklingens arm.. Mm, mys!
Tänker du ofta på sex? Det händer väl...;)
Är du mörkrädd? Nej, det kan jag inte påstå..
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Vid tio-elva kanske. Fast de senaste dagarna har det blivit senare. Jacob har dålig inverkan på mig, haha!
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Jacob....han är ju närmst. Förlåt mig min stackars älskling...
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Rökning ja, snusning nej. Det senare påverkar inte andra negativt i samma utsträckning. Sen att vissa borde dra ner lite även på snusandet är en annan femma...
Bor du utomlands? Nej
Hur länge varade ditt längsta förhållande? 4 år
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, inte så ofta längre.. Betydligt mer under tiden jag bodde hemma. Uhu, aldrig mer!
Läser du ofta böcker? När jag är ledig från skolan läser jag massor, men under terminerna finns det tyvärr ofta ingen tid. Sorgligt men sant. Håller för tilfället på med Trofésamlaren av Björn Hellberg. Har inte kommit så långt, men so far verkar den vara bra.
Vad föredrar du för sorts filmer? Romantiska komedier, Love Actually är min absoluta favorit!
Vad slösar du mest pengar på? Kläder...
Vill du gifta dig? Ja
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Design Simon och Tomas
Vilka husdjur har du haft innan? När jag var liten hade vi fiskar och sedan kaniner. Nu har familjen två hundar.
Var badar du helst? I Medelhavet. Till exempel vid mitt och Emelies smultronställe på Cypern...
Vad dricker du för alkohol? Cider
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och italienska
Gillar du att dansa? Ja, fast jag ska helst vara lite full.. Det brukar gå bäst då;)
Vad har du för klädstil? Soft och sportig
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Jättebra...fast nu luktar det fis och svett istället. Det är väl i och för sig inte riktigt lika hälsovådligt så får väl stå ut.
Hur vig är du? Som ett kylskåp ungefär..
Vad dricker du helst när du är törstig? Då är det vatten som gäller, helst med bubblor.
Vilken är din favoritglass? Italiensk jordgubbsglass:)
Vilket kaffe sörplar du helst? En stor latte
Vill du gå ner i vikt? Ja, litta
Vad äter du helst när du ser på film? Godis, en masse
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? Nej
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kväll skulle jag tro...har ett förfärligt morgonhumör. Men gillar samtidigt tanken på att gå upp tidigt och få en massa saker gjorda.
Var är du född? På Trelleborgs BB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0