Torsdag

Ibland förvånar jag mig själv.. I måndags och tisdags var jag sjukt stressad över hemtentan, trodde aldrig den skulle bli kvar. Jacob skällde på mig:p och allt var jobbigt. Nu är jag klar!!! Känns lite för bra för att vara sant:)

Så, nu är jag alltså ledig
. Hm, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har varit på Ica och hämtat två paket. Våra planscher har kommit....och mina skor!!! Min julklapp från farmor och farfar. De är så sjukt snygga, och sitter perfekt! Hurray!

Ska dock inte ha på mig dem vid utgången imorrn..känns som det är en lite stor risk att ta när man ska ut och dansa på Helsingkrona!! Wohoo, det går bra nu!! Ledig fram till måndag...gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0