Tisdag med plugg...

Ojojoj, vilken trist dag jag haft idag...om man tänker på det. Gick upp vid halv tio, och har sedan spenderat nästintill hela dagen sittandes i soffan. Har lästlästläst, pluggatpluggatpluggat. Hade introduktion igår, och är redan igång. Pust, det kommer bli en massa läsning under denna kurs. Lånade säkert 20 böcker igår, och då fick jag ändå inte tag på alla. Suck!! Menmen, nu är jag igång med min utbildning, kan äntligen svara kort och koncist när folk frågar vad jag pluggar till.. Hurray!!

Har faktiskt gjort en sak till idag. Emelie
ringde och undrade om vi skulle ut och springa. Lät bra tyckte jag.. Två löprundor på två dagar, jag är nöjd. Göttar i nuläget ner mig i soffan tillsammans med babe, datorn och en påse godis.. Käkade supergod middag innan, babe är bäst på mat! Och en massa annat;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Är det svenskan du har börjat? Lycka till med plugget! Ska du på Emmas fest förresten? Du kan väl svara genom att kommentera här? Jag har inte riktigt bestämt mig än, funderar på att spara pengarna o åka ner en längre sväng senare i vår...vill ju hälsa på både dig o Emma i era nya bostäder :)

2009-01-21 @ 19:12:47
Postat av: Karin

Hej lilla Millan!

Nej, hade inte tänkt gå på hennes fest, har inte riktigt tid. Men du måste höra av dig när du tänker komma ner, du får självklart bo hos oss här i Malmö:) Ja, har börjat plugga svenska igen...har ju accepterat mitt öde;)Puss&Kram

2009-01-22 @ 08:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0