TGIF!

Fredag!! I love fredag! Och idag har jag jobbat igen...8-14. Kändes lagom. Efteråt åkte jag och handlade mat på Netto. Skulle egentligen bara handla matsäck till morgondagen...men fanns massa billigt och gott, så det blev lite mer. Sen åkte jag hem och åt pölse..mums!!

Hade extrainsatt träning idag också, tränade armsving. Det kan man aldrig göra för mycket, fick en del bra tips. Jessa är bäst! Imorgon ska vi rocka Ljungby, mohaha! Är sjukt på g, känner mig fortfarande inspirerad av Norsjös nummer 8(det enda nummer man kan inspireras av, haha!)

Annars har jag inte åstadkommit så mycket idag...inte pluggat alls faktiskt
. Illa!! Ska ta med mig lite böcker nu under helgen,vette katten om jag kommer få nåt läst iofs. Men det är värt ett försök:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0