Söndagsbrunch

Partaj igår, efter vinst mot Engelholm. Hurray!! 3-1 blev det till slut, helt okej trots vissa konstigheter. Kändes skumt att vara tilbaka på banan igen..men samtidigt fantastiskt kul så klart. Födelsedagsfest hos Anders, blev som väntat reunion med gamla postare. Zandra var tyvärr sjuk, men Pernilla, Emma och Martin var där. Martin är en sjuk människa, skrattade så jag höll på att dö!! Sanslösa historier och infall. Haha!! Eftersom jag sedan gamla erfarenheter vet att dessa människor aldrig har vett att sluta supa så gick jag min egen väg och körde stenhårt på vatten från klockan tolv. Vilket ledde till att jag idag mår prima. Bra beslut. Var hemma vid halv tre typ.


(Denna fina poster ska pryda vårt kök. Från allposters.com)
Idag har jag, babe och Biff varit och brunchat. Mycket trevligt, räkbaguette, juice, kaffe och chokladboll - för 55 spänn. Tål att bli en tradition, även för en fattig student:)

Ikväll far jag hem till föräldrarna..och imorgon bär det av till Falköping. Ska köra bil, hänga med pappsen, springa Burma uppe på Mösseberg, träffa min lilla Ylva och bara njuta av att vara tillbaka i min gymnasiestad.. Ska försöka hinna med en pizza från Eldorado också..känns som ett måste:) Trevligt, med en liten minisemester. Fast datorn hänger med, imorgon klockan 12 får vi ut hemtentan.. Uhu!! Ska försöka börja jobba lite med den redan imorgon, annars blir det stenhårda studier på onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0