Sjukling

Tur att ljuset är sparsamt i hallen så man inte ser min vackert lysande näsa.. Röd och fnasig, jag känner mig het idag. Var i vilket fall som tvungen att klä på mig inför promenaden jag var ute på innan. Var riktigt skönt att komma ut i solen, trots att det var så kallt. Efter utfört uppdrag på Ica promenerade jag vidare till Willys...där jag handlade lite smått och gott. Hade sällskap av Jacobs Ipod, nyladdad med Silverkronan av Anna Jansson.
Dagens:
Tröja: Supersoft och skön favorit från H&M Modern classics
Jeans: Favoriterna från Lee. Raka och softa
Skor: Uggs såklart. Det enda som funkar i denna kyla. Plus att de är så sjukt sköna:)

Nu ska jag ställa mig och laga mat till min man som snart kommer hem från arbetet. Suck, vilken kvinna jag är. Vid fyra kommer lille papi och hämtar mig...ska med hem på besök till Svedala. Stannar över natten, säkrast att hålla sig borta när babe ska ha grabbkväll:P Hoppas på att lillebror Erik kan hjälpa mig att fixa Office till min omformaterade dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0