Onsdag

Fanfanfan...åkte iväg till skolan extra tidigt för att hinna läsa en bok som jag inte fått tag på. Finns ju ett referensexemplar på skolans bibliotek. Tror ni inte att en av mina klasskamrater hann få tag i boken före mig..? Gaah!! Lätt frustrerande! Nu får jag stanna kvar och läsa efter föreläsningen istället, känns sådär kul med tanke på att det är massa nytt att läsa till måndag. Grr, måste få tag på den där boken, detta funkar inte.. Sitter här och muttrar vid en dator i biblioteket för tillfället, börjar kvaret över tio. Hm, kanske skulle gå och köpa en kaffe...för att lugna mina upprörda nerver;)

Min tanke var att jag skulle träna på Gerda idag efter föreläsningen
. Men min vänsterfot svullnade upp igår efter löprundan:( Det har hänt förut så jag är inte så orolig...men det gör lite ont. Känns bäst att vila inför volleybollträningen ikväll...för den tänker jag inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0