Onsdag

Jag gick upp för en timme sedan... Märks verkligen att jag är lite sjuk, då jag inte kan få nog av sömn. Sovasovasova!! Trist bara att jag missade tre jobbsms, varav ett faktiskt hade funkat idag.. Attans! Samtidigt känner jag mig inte superjobbsugen, inte kul att stå och hosta på kunderna och behöva springa iväg och snyta sig hela tiden.. Inte bästa förutsättningarna för god service kanske:P

Så idag blir alltså återigen en skön och soft hemmadag..
I alla fall fram till ikväll, då är det träning!! Wohoo! Hur det nu går ihop med det jag tidigare skrev... Jaja, ska i alla fall dit och träffa tjejerna, sen får vi se hur mycket träning jag orkar. Skulle behöva träna, börjar känna mig deppig för att jag rört så lite på mig på sista tiden:( Vi har ju match på lördag också, måste vara med då!!

Igår var jag och Jacob och titade på handboll på Malmö Arena..
Imponerande bygge och särskilt andra matchen var kul.. Då spelade ju Sverige...och vann dessutom!! Hurray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0