Nyår!

 Börjar så sakteliga komma tillbaka till verkligheten. Nykter var jag verkligen inte detta nyår. Herre min gud vad packad jag var.. Men kul var det i alla fall:) Var på plats uppe vid LTH, Maskintekniks festlokal. Kristina, hennes bröder och hennes kille hade ordnat det så fint. Och maten!! Den var supergood! Mums! Lyxig skagentoast, oxfilé med potatisbullar och tårta!! Jag var både full av mat och sprit, haha!!
       
Kände inte massor av folk direkt...men ibland räcker det att känna Hampus. Kolla bara första lilla bilden:) Hahaha! Jag döör!

Igår, det vill säga nyårsdagen gjorde vi ingenting. Prövningen för dagen bestod i att gå och köpa kebab...jobbigt!! Vi kollade i alla film...Dumpad. Den var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0