Med utsikt från berget...

På plats i staden med stort F!!! Har iofs varit det sedan typ klockan tolv, men har haft lite annat för mig. Först fick jag återse Frejahallen, ljuva minnen;) Eller kanske inte. Tur att det inte är jag som ska träna där säger jag bara. Det har jag gjort alldeles tillräckligt!


Efter ankomst till stugan på Mösseberg blev det en runda på Burma. Isigt och glatt...men det gick! Gött som fan! Sedan lunch på Lilla Blå med pappsen. Fick till slut äntligen tag på Ylva, så hon kom upp och hälsade på i vår lilla stuga. Vi njöt av utsikten och pratadepratadepratade.. Härligt! Ska ses imorgon också, då blir det fika:)

Nu kollar vi på Guldbaggegalan...mest för att Johan Glans är värd. Han är så skojig, skrattar bara jag ser honom:) Har såklart käkat pizza från Eldorado, Susanne special + godis från Willys.

Minisemester is the shit! (Fast saknar såklart
Jacob...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0