Måndag


Det är svinkallt här i Malmö idag...man kan knappt tro att vi är i Skåne. Fast någon snö har vi förstås inte. Btw, hur kan jag veta att det är kallt? Jag har ju inte varit ute alls idag...men jag ska alldeles strax.. Uhu, jag bävar! Det ser sjukt kallt ut.

Och igårkväll innan vi for iväg på middag hos mormor så var jag och babe ute en runda med vovvarna.
Gaah, det var så sjukt jävla kallt!! Stackars oss. Jacob filosoferade över hur smart hundar är konstruerade, de jar ju alltid lika mycket/lite kläder hur varmt eller kallt det än är. Fascinerande!

Ska strax iväg en runda till Ica...har fått ett paket från LaRedoute. Hm, spännande..har faktiskt inte riktigt koll på vad som kan tänkas vara i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0