Hemtentan är här!

Gick in för att slökolla mejlen lite..som man ju gör ibland. Och vad skådar mitt öga?? Jo, hemtentan har anlänt! Trodde den skulle komma först imorgon, så det var ju iofs en glad överraskning. Nu hinner jag skriva ut den, alltid lättare att läsa på papper än på datorskärmen tycker jag..


Temat för hemtentan och artikeln den ska bygga på: Konflikten i Israel. Vet inte riktigt vad jag tycker än. Nog för att det är ett aktuellt ämne, men samtidigt är det ett ämne jag försökt hålla lite avstånd från. Man blir ju inte klok på situationen,då det är omöjligt att få en klar och objektiv bild av hur läget egentligen ligger. Samtidigt är det inte det som är målet med hemtentan, jag ska istället granska vad artikelns mål är...och vilken syn den vill få fram. Spännande! Har suttit och läst lite bakgrundsfakta, fick ju ha lite koll tyckte jag. Vet knappt om jag har det nu...menmen, läst har jag iaf gjort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0