Fynd...

Jag jobbade btw igår...Triangeln hade den äran från 9.45-18. Kändes bra, med tanke på alla sms jag missat dagen innan. Min tanke var att inte shoppa något...men det gick ju åt helsicke som det brukar..haha! Men vad gör man när där hänger en ursnygg kofta från Comme des garcons for H&M...nedsatt från 598:- till 98:-!!! Seriöst?! Jag kunde inte låta bli:) Vinröd med vita prickar i 100% ull, tunn och fin.. Jag älskar den redan. Har ju bara grå och svarta koftor i min garderob för tillfället...den här kommer liva upp:) Älskar lovely reafynd, jag blir liksom lycklig ända in i själen.. Låter kanske sjukt, men jag gick runt och mös hela dagen igår, efter inköpet;P
 
Av bara
farten köpte jag två superfina trosor också...känner att jag vill börja byta ut i underklädeslådan. Så nu blir det två in, två ut. Kan behövas ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0