Fredagsmys

Oh, idag har varit en riktig trevlig dag. Det behövdes efter en vecka full av sjukdom, orkeslöshet och snor. Är förvisso fortfarande hostig, men det går åt rätt håll i alla fall. Inledde denna dag med att fara till Lund, där jag klockan 10 hade tid hos min kära frisör på Headline. Ljusa slingor och klippning, härligt! Nu är jag redo för våren. Älskar att gå till frissan, känns så lyxigt att sitta och bli ompysslad i några timmar...schamponerad och masserad, I love it! Och sen luktar håret underbart och man känner sig så fin:)

Min tanke var att sedan åka hem...
Jag kom till Malmö, men bestämde mig sedan för att gå i affärer ett tag istället för att dra hem. Skulle ju ändå möta upp Biffen, och tillsammans med henne möta PernillaCentralen.

Så gick runt och spanade lite...men hittade inget:(
Tror det kan bero på att jag för tillfället är ganska nöjd med min garderob, jag hittar fina saker att ha på mig varje dag.. Lär bero på rensningen jag gjorde i samband med flytten, nu finns bara sånt jag vill ta på kvar. Nice!


Klockan 15 hämtade vi Pernilla, och drog till Wayne´s coffee. Stor latte, scones med sylt och kladdkaka med grädde...sen höll jag på att kräkas;) Haha! Åh, vad trevligt det var!! Snackade massor...om volleyboll såklart! Till hösten blir hon vår, lilla Pernilla! Hurray!! Hon kommer passa sjukt bra i laget:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller med, det är underbart att gå till frissan och bli ompysslad! Du får lägga in en bild så jag får se hur det blev :)

2009-02-02 @ 13:47:22
Postat av: Camilla

Jag håller med, det är underbart att gå till frissan och bli ompysslad! Du får lägga in en bild så jag får se hur det blev :)

2009-02-02 @ 13:47:58
Postat av: Arandur

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-02 @ 13:53:11
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0