Fredag


Kanske inte världens bästa bild, men den är i alla tagen av mig. Var tvungen att gå ut från stugan uppe på Mösseberg och föreviga vår vackra utsikt. Problemet vara bara att det var så satans kallt, så mina händer skakade okontrollerat. Men detta var vad vi såg under vår semester. Mycket vackert!

Idag är det fredag...alltid kul:)
Ska ut på en runda i Pildammsparken med lilleBiff, måste ju i alla fall försöka motverka kvällens okontrollerade intag. För det lär det bli;P Sen blir det supasupa och dansadansa på Helsingkrona. Schlagernatt!!! I love it! Var så sjukt längesen jag dansade vilt till sjukt skön musik! Hurray!

Imorgon ska jag jobba...spännande att se hur det ska gå. Börjar inte förrän klockan ett, så vågar chansa med att gå ut. Jobbar inte så länge heller, bara til kvart över fem. Puuh, bara fyra timmar säger jag...får se vad jag säger när jag står och spyr i provhytten imorgon, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0