Fredag...?

Seriöst, det är fredag idag! Jag älskar fredagar...men det känns ju som måndag. Hm, skumt. Jaja, det är i alla fall skumt på ett trevligt sätt:) Heelg! Har jobbat idag, på Mobilia igen. Gillar det stället:) Jobbade från 9-15, sen shoppade jag lite grejer till hemmet och cyklade hem. Pappa kom på besök och satte upp vår sänglampa och tre tavlor. Min pappa är så duktig:) Tur jag har honom. Sen kom min lilla Biffisöt på middag....typ tusen år sedan vi sågs. Vi pratade om allt och inget och joinade sedan Jacob i soffan framför filmen Dodgeball. Kanske ingen högkvalitativ underhållning, men det dög.

Imorgon blir det tvättedag, och en tur till polska marknaden med Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0