Förkyld:(

Usch, i förrgår slog en superförkylning till. Är supersnuvig, snurrig i skallen...och det känns som jag snyter ut hjärnan. Buhu!

Det måste gå över till på onsdag, då börjar ju träningen igen. Ska bli så skoj att träffa alla igen...och på lördag är det match. Snabba ryck alltså. Vi möter Engelholm hemma, denna gång ska jag vara med och de ska få pisk! Mohaha!!!

Idag är jag hemma och är ledig
. Fick en liten mejlpåminnelse om att skolan faktiskt existerar och att det börjar igen på fredag.. Jeez, måste nog ta tag i det...typ idag kanske. Om jag orkar... Blir så lätt att man drar på det, men det måste ju göras. Men först blir det frulle...gick upp vid halv åtta när Jacob gick till jobbet, men har inte pallat fixa nåt än. Kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0