Det är bara och skriva!

Sitter här på min minisemester och försöker börja skriva lite på hemtentan.. Hittills är det mest strunt, men försöker tänka som en av mina kursare sa: Det är bara och skriva! Man kan ju alltid hoppas på att det blir något bra i slutändan...just nu känns det dock lite tungt. Måste hitta en riktning..suck!

Men måste ju komma igång, har ju redan fått skäll av Jacob:( Men nu finns iaf lite på papper...det värsta jag vet är att öppna ett tomt dokument och bara sitta och glo på det blinkande strecket. Känns som den hånar en...fyra jävla sidor ska produceras! Och här sitter jag och glor på ett blinkande streck...

Ska kolla mer på texten imorgon. Tror jag ska rikta in mig på vilka styrkemarkörer som används för att visa hos vilka författaren har sina sympatier...låter vettigt tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0