Blommigt, flickigt och sött...

En kund kom fram till mig idag och frågade om vi fått in några vårkläder...
Klart vi har det! I klädbutikerna ligger man alltid en säsong före. I somras när jag jobbade i Trelleborg stod jag och packade upp mössor och halsdukar.

Men är det verkligen vår redan? Kände något som liknade vårkänslor i förmiddags när jag var ute och cyklade. Men ännu är det ju ganska kallt. Och vi har ju inte haft någon snö än. Det brukar ju komma precis när man tror att våren är här...lurad! Nä, jag väntar nog med att klä mig lätt. Men! När det väl är dags skule jag gärna dra på något som liknar den här koftan. Sjukt söt, passar både till jeans, kjol eller över en klänning. Kommer från TopShop, som jag egentligen är sådär förtjust i...tycker deras kläder är för dyra i förhållande till vad man får. Men jag gillar blommigt, det är fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0