Back to school!

Fredag idag..och tillbaka till skolan. Satte mig på bussen från Karlskronaplan 07.26. Puuh! Men nu har jag pendlat en dag...och måste säga att det funkar, tog typ totalt en halvtimme. Och det var med lite väntetid på centralen. Två föreläsningar idag, först redovisning med praktiska retoriken och sedan analys och argumentation. Nu är det bara hemtentan kvar, den känns dock tung. Menmen, det ska nog gå det med. Sedan har jag en helg ledig innan svenskan drar igång.

Som vanligt på lunchen så drog vi ut och käkade:)
Dock har ingen nation dragit igång än, illa! Så fick bli Greken istället...riktigt gott denna gång måste jag säga. Jag åt koukouliko...svårt att uttala, jag vet;) Det var typ kyckling med harricot verts. Mums!

Kändes så konstigt att träffa alla igen...för att sedan inte träffa dem mer:(
Eller, jo vissa lär jag väl träffa...men inte lika ofta. Trist, jag har gillat min klass riktigt mycket. Hoppas den nästa också blir bra.. En jag kommer sakna riktigt mycket är Linnea, min lilla norrlänning som far tillbaka till snön på söndag... Håller tummarna för att hon kommer in i Linköping nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0