Vårigt värre!

Hela förra våren och sommaren längtade och trängtade jag efter ett par vita tygskor. Jag köpte ett par...dock var de för små. Efter mycket smärta och massa besvär tvingades jag inse mitt misstag och skänkte skorna till lillesyrr. Lyllos henne med sina minifossingar... Men i år ska jag ha minst ett par låga, vita tygskor...det är bestämt. Och nu även fixat. Skopunkten är fan grymt! Tre par skor, 300 spänn! Billigare kan det väl knappast bli. Två par vita i lite olika modell...och så ett par röda:) Lovely, kul med lite variation också. Så nu är jag redo, låt det bli vår och sommar!
Så här ser ett av paren ut...de andra bilderna ville sig inte. Åh, så fina! Kommer bli lovely till klänning eller upprullade jeans. Preppy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0