Var är min pizza?!

Vi vann!!! Hurray, en sån lättnad. Känns skönt att vi fick lite revanch efter senaste gången vi var däruppe...då fick jag inte spela:( Men idag, kaboom!! Hade lovat mig själv att jag skulle få en pizza om vi vann. Jacob ställde sig förts lite skeptiskt till idén, men lugnade sig när han fick höra att han skulle få äta pizza oavsett hur det gick. Dealen gällde bara mig.. Men nu blir det pizza för oss båda...om bara babe kan komma hem snart!! Han är på hockey, Mif Redhawks möter något annat lag. Daah, men jag har ingen koll på vilka det är.

Jag vill ha pizza nu!!!
Sitter i soffan och lyssnar på grannarna som borrar i väggen...trevligt värre:p Har pluggat lite, ätit yoghurt(fast bara lite, måste ju orka pizzan) läst bloggar, druckit kaffe och smygätit lite godis. Kom hem nu Jacob!! Jag är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0