Trött...

Åh, jag känner mig lite sömnig. Typiskt när jag strax ska iväg och träna. Men det ska bli roligt det med. Alltid kul att komma till träning efter en vinst:) Har precis tryckt i mig en portion pasta med pesto, fetaost och cerranoskina(?). Mumsigt värre, och så enkelt. Till efterrätt blev det kaffe och tre katrinplommon. Lyxigt, inte sant;)

Jag klarade min tenta!!! Hurray! Det var på håret, men det gick och det var det viktiga. Nu kan jag släppa det vilket känns fruktansvärt skönt. Omtentor är inte min melodi. Efter tentaåterlämningen hade vi föreläsning och sedan satt jag och pluggade en liten, liten stund innan det var dags att dra till Gerda. Var verkligen sjukt osugen, funderade på att dra hem istället. Men när jag väl var där flöt det på riktigt bra, och kände mig riktigt nöjd med mig själv när jag stod i duschen efteråt:)

Mötte babe på centralen i Lund, han är hemma hos sina föräldrar och käkar ikväll.
Mysigt för honom. Han gnällde över att han började känna sig sjuk, så då känns det bra att han är i trygga händer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0