Torsdag

Idag har babe lång dag på jobbet...medan jag sitter hemma i soffan och pluggar. Ojojoj, det är verkligen massor att läsa denna kurs. Men so far har det gått bra, har hunnit med allt och även jobbat lite. Klarar jag bara tentan så kommer jag vara riktigt nöjd med mig själv och denna inledande kurs. Menmen, ännu lite mer än en vecka innan det är över. Jobba på!

Blev lite städsugen innan, som man ju alltid blir när det är pluggtajm:)
Men vi får se hur det blir med det...ska i alla fall iväg och handla snart, kylen börjar eka. Det gillas inte, så blir en tur til Netto. Borde kanske luncha innan, man ska ju inte handla när man är hungrig har jag hört. Samtidigt brukar man få med sig så mycket kul då...får se hur jag gör:P

Har en inre kris för tillfället. Eller för tilfället egentligen?
Den har hållt i ganska länge, och bygger på att jag just nu tränar alldeles för lite. I och med att det är så mycket i skolan blir det att dra hem för att plugga så fort föreläsningarna är slut. Och då blir det inte av att jag går till Gerda, vilket jag borde. Ska försöka ta tag i det nästa vecka, då har jag lagt mig otilgänglig för jobb hela veckan. Två föreläsningar, tentaplugg och träning ska bli den veckans melodi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0