Torsdag

Tycker man låter äldre och äldre när man varje vecka kommer på sig själv med att säga: Tiden går så fort! Men ändå, det är redan torsdag! Det som framstod som ett töcken på måndagmorgon är nu här! Lite läskigt...men samtidigt fantastiskt! Idag ska jag jobba, 9.45-15 på Triangeln. Trevligt...tycker om att börja tidigt och sluta tidigt. Så har man ändå tid att hitta på lite kul, eller som i mitt fall, plugga! Längesen jag jobbade nu, eftersom det var tentavecka förra veckan. Men idag så...och på lördag. Jobbajobbajobba!

Trevlig träning igår, betydligt bättre än i måndags..
Hade lite snack efteråt, Jessa ville ha våra synpunkter efter den mentala träningen. Var ett sjukt bra snack, tycker att jag fick ut min och Emelies mening. Dvs den vi alltid dryftar när vi cyklar hem. Och det bästa var att det var många som höll med mig! Så skönt när man hör andra uttala de ord man själv haft i sitt huvud, men inte riktigt kunna få fram:)

Btw, det snöar idag!!
Jag är glad, tusen gånger hellre så här än slask. Jacob är arg på mig, han kan inte förstå att jag gillar detta, haha!! Men det är ju så fint när det faller. Dock kanske jag ändrar mig, ska ju snart ut och cykla i eländet;) Får återkomma med vidare rapporter. Men än så länge njuter jag för fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0