Torsdag

Sista dagen innan the big happening...i detta fall min tenta!!! Ojojoj, vette katten om jag är redo för detta. Men det får jag se till att bli helt enkelt. Om jag nu ändå ska dit och skriva så kan jag ju lika gärna ge järnet för att vara förberedd. Känns lite onödigt annars...

Idag ska jag vara en god flickvän och fara till Lund för att fixa ett ärende åt Jacob.
Ska lämna pokaler på Sol, hoppas de tar emot dem, haha!! Efter det är det raka vägen till Stadsbibliotekets café, där det ska pluggaspluggaspluggas.. Och antagligen ätas en liten semla:) Har hört att de ska vara riktigt bra...och med tanke på nivån på allt annat jag fikat där så är förväntningarna skyhöga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0