Today I´m wearing this!



Jag bor så stort nu att jag kan flytta runt och fota lite varstans..
Lyxigt värre! För tillfället befinner jag mig i köket, snajsigt värre med massor av skåp och annan förvaringsplats. Idag är jag iklädd randig tröja från H&M Divided och jeans från Fornarina. Måste ha sköna kläder när jag ska träna, funkar inte att dra på sig ett par snortighta jeans när man är nyduschad och varm. Detta känns lagom, känner mig lite fin också. Var först lite tveksam till att köpa de här tröjorna, men efter att de stoppats ner i påsen har jag inte ångrat mig en sekund. De är hur sköna som helst...och nu finns det typ bara en 34 kvar i butik, i alla fall på Triangeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0