Tisdag

Dagens mående: Mår bra, känner mig pigg och på gott humör.
Dagens låt:
Worrying kind med The Ark. Får mig alltid på gott humör:)
Dagens smink:
Inget än så länge, men lär bli eyeliner, täckstift, rouge och lypsyl.
Dagens frisyr:
Sitter för tilfället med en handduk runt skallen, men gissar på att det blir uppsatt. Ska ju jobba, då är det skönt att ha det ur vägen.
Dagens klädsel:
Blir samma som igår. Tror det är första gången det händer på flera år..men min inspiration ligger på minus just nu. Är endast några få plagg jag känner mig fin i, så då blir det att jag använder dem. 
Dagens händelse:
Eftersom denna dag endast kommer bestå av jobb så är det väl det. Men har även varit ute på en löprunda, och såklart pussat lite på min babe:)
Dagens vill ha:
Vår!!!
Dagens saknad:
Babe. Det känns alltid lite melankoliskt när han går iväg till jobbet på morgonen. Vill ju ha honom hos mig alltid.
Dagens behov: Pengar! Kanske inte så oväntat, det är ju trots allt den 24:e
Dagens köp:
Kommer inte bli något alls, då jag för närvarande har 1 krona i min plånbok. Haha, deppigt!
Dagens mat: Pasta och köttfärssås.. Mums, äta bör man annars dör man:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0