Tisdag

Tenta på fredag...vilket innebär att detta blir en vecka i pluggandets tecken. Var faktiskt ute och sprang en runda igår också, kändes sjukt bra. Speciellt efteråt när jag kunde ta en varm dusch:) Mmm.

Idag blir det endast plugg, ska försöka få massor gjort till babe kommer hem.
När jag väl har en träningsfri kväll vill jag ju mysa...hela kvällen lång. Btw fick jag en vacker bukett rosor igår av Jacob när han kom hem. Blir man kär eller...?! Vilken gullig kille jag har!

Jag känner mig lite omotiverad just nu...i fråga om typ allt. Tur att jag får sitta hemma i soffan där ingen ser mig iaf. På fredag blir det värre....då måste jag glamma mig till tänderna. Inflyttningsfest! En väldigt rolig sak med detta är dock att Lisa, min fina vän från Falköping, kommer ner. Åh, vad kul det kommer bli, har inte täffat henne sedan valborg. Och sen komme ju  Emelie också såklart, det kan inte bli annat än superbra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0