Stockholm

Hit bär det av till påsk!! Jag och babe far på långweekend till våra vackra huvudstad. Ska bli jättekul! Mysa runt, gå på trevliga muséer, fika och hänga på Östermalm. Ska bo i min morbrors familjs lägenhet, lyxigt med fritt boende:) Tågbiljetter är bokade, 700 spänn tur och retur. Bra!
Vi har ingen direkt plan för vad vi ska göra när vi är där, men det löser sig. Ska kolla upp vad som händer lite längre fram. Någon trevlig teater hade ju inte varit fel...eller nåt ditåt. Börjar redan nojja över vad jag ska ha med mig, haha!! Man måste ju vara chic när man är i huvudstaden;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Du som alltid är chic Karin, no need to worry! Lyssna på Peter, Bjor & Johns "There´s nothing to worry about" vettja

2009-02-15 @ 11:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0