Snart är det vår!!!

Måndagmorgon! Ny vecka, nya tag! Denna vecka består till stora delar av skola och jobb. Tre föreläsningar, två jobbpass. Puuh! Känns som att våren börjar komma nu, när jag tittade ut genom fönstret nyss så var det inte en enda liten snöhög kvar. Det såg helt torrt ut. Igår var det riktigt varmt...för att vara februari i alla fall:)

Känner mig peppad inför denna vecka.
Tredje veckan med nya initiativ, ska försöka vara lite duktigare nu... Läste i en tidning att det tar tre veckor att skapa en vana...så nu är det bara att kämpa på. Min tanke för dagen är att stanna kvar efter föreläsningen, plugga en timme och sedan dra till Gerda. Får väl se hur det går.

Vi ska få tillbaka våra tentor idag klockan 11. Jag är så sjukt nervös för tillfället! Hoppas endast och bara att jag ska ha klarat den. Känns tungt att kugga första tentan...så hoppashoppashoppas!!!! Är extra nervig eftersom vi ska ha föreläsning efteråt...om jag kuggar kommer jag sitta och gråta. Inte bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0